wtorek, 9 lipca 2013

Liebster Award (4)

Mam już czwartą nominację ! Omomom .. ! :D
Dziękuję .xx


1. Jakie masz przezwiska?
-MiLady (czyt. Milejdi), Milupa xd 
2. Słuchasz czegoś oprócz One Direction?
-Słucham wszystkiego co wpadnie w ucho 
3. Od kiedy pasjonujesz się pisaniem?
-Od kilku lat. Nie pamiętam dokładnie. 
4. Jaki kolor oczu ci się podoba?
-Niebieski :)
5. Masz rodzeństwo?
-Tak
6. Która płyta lepsza UAN czy TMH?
-Szczerze? Nie wiem sama 
7. Ulubiona piosenka One Direction?
-Nie mam ulubionej. Wszystkie są super :)
8. Co cię inspiruje?
-Pytanie :) Pewni panowie
9. Ile masz lat?
-17. Niedługo 18. Stara jestem. 
10. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
-Było ich sporo, więc nie wiem, którą wybrać :D aż strach się przyznawać 
11. Podasz pięć wyrazów, które opiszą 1D?
-Przystojni, utalentowani, zwariowani, śmieszni (w pozytywnym sensie), słodcy :)

NOMINUJĘ:  

MOJE PYTANIA:
1. Jak masz na imie?
2. Ile masz lat?
3. Co sądzisz o różowym kolorze?
4. Gdzie jedziesz na wakacje?
5. Masz zwierzątko? Jakie?
6. Płakałaś na Titanicu?
7. Ulubiona piosenka?
8. Kto według ciebie jest najprzystojniejszy z One Direction?
9. Kto ma najseksowniejszy głos według ciebie? :)
10. Ulubiona bajka? xd
11. Masz chłopaka?

1 komentarz:

  1. Kolejne wątki, tym razem z cyklu "Dwa tygodnie na miłość", jeszcze tylko przez dwa dni. Wierszem pisane. Gratulacje nominacji.
    versemovie.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze .xx
To naprawdę dla mnie wiele znaczy