środa, 17 lipca 2013

: c

Nie będę owijała w bawełnę i od razu zacznę. Otóż chciałam dodać w piątek kolejny rozdział, ale nie wiem czy to zrobię. Nie chodzi o brak czasu, albo, że coś mi wypada tylko o KOMENTARZE! Jestem szczerze zaskoczona, ale nie w pozytywną stronę tylko tą drugą. Moje początkowe rozdziały miały co najmniej 30 komentarzy, a tu proszę ledwo 20. Szczerze? Przez to mam mniej motywacji czyli mam rozumieć, że popsułam się z pisaniem? Nie rozumiem. 

Pozdrawiam. .. ! 
. ~ Misiaczek 

10 komentarzy:

  1. Plosee dodaj jak najwcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nie komentowałam wcześniej, ale rzadko wchodziłam na swoje konto i wgl.. ale obiecuję, że to poprawie.. ;*
    Proszę dodaj wcześniej..
    Niestety nic nie poradzę na to, że pozostałe osoby nie chcą komentować.. ale nie chcę żeby z ich powodu cierpieli ci co zawsze komentują itd..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, myślę, że te 20 to i tak lepiej niż, jak u mnie czasami nie ma ani jednego. Teraz zaczęły się przypadki, że mam ich po kilka może, więc i takich po 20 się czasów doczekam. Więc i tak jest wg dobrze. Siła woli i umiejętność planowania czasu. Powodzenia :)

    ps. u mnie kolejny wątek filmowy wierszem, tym razem w stylu filmy z Louis'em de Funes:
    http://versemovie.blog.pl
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem totalnie przecież jest te 20 komentarzy tak?
    Nie piszesz źle tylko że jak nie dodajesz kolejnych rozdziałów to nie przyciągasz kolejnych ludzi ;)
    Piszesz świetnie i nie przestawaj bo masz tutaj stałych bywalców takich jak ja np ;P
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. To wiesz nie chodzi pewnie o to, że mało osób czyta twojego bloga tylko po prosu większość nie lubi komentować tak jak ja. Ja osobiście żadko komentuje raz na jakiś czas u kogoś coś skomentuje. A po za tym ty piszesz świetnie i wcale się nie popsułaś się z pisaniem. Mam nadzieje, że szybko dodasz kolejny rodział i kolejne.
    xoxo Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej, bo piszesz zajebiscie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest kolejny wątek, tym razem trafiło na... konie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak możesz mieć myśli że źle piszesz? 0.o
    Piszesz świetnie i czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwadzieścia komentarzy to dużo. Pomyśl o tym w ten sposób: skoro dwadzieścia osób skomentowało znaczy to, że udało się poruszyć aż tylu. I zawsze lepiej mieć trochę mniej wiernych czytelników niż dużo takich, którzy nie wczuwają się w to co piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, to wpieniające jak się napracuje i 0 kom. ... tak się składa , że wiem coś o tym... :? mogłabyś wejść na http://kronikizakrecenia.blogspot.com/ i skomentować najnowszy (7)rozdział mojego dziejącego się w Hogwarcie opowiadania?? pliss, chciałabym wiedzieć co ludzie o tym myślą.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze .xx
To naprawdę dla mnie wiele znaczy