środa, 10 lipca 2013

Liebster Award (5)

Piąta nominacja do jakże cudownego "Liebster Award" (Liebster Blog)
Dziękuję .xx :)

Nominowała mnie:

1. Jaki jest twój ulubiony zespół?
-One Direction 
2. Czy lubisz One Direction?
-Ba pytanie! Uwielbiam. Kocham ! :D
3. Lubisz Little Mix?
-Tak średnio, ale nic do nich nie mam. :)
4. Kogo najbardziej lubisz z 1D i Little Mix?
-Szczerze? W 1D wszyscy są zaczepiście supr :) A co do dziewczyn to nie mam ulubionej. 
5. Jakie jest twoje największe marzenie?
-Śpiewać :)
6. Jakie jest twoje ulubione miasto (nie tylko w Polsce)?
-Nie mam ulubionego. 
7. Ile masz blogów?
-Dwa, ale tylko jeden aktywny. Drugi zakończony. 
8. Twój ulubiony zespół/wokalista z Polski?
-Nie mam
9. Podaj tytuł i wykonawcę swojej ulubionej piosenki
-Brak. słucham wszystkiego co wpadnie w ucho ;D
10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
-Niebieski
11. Najgorszy przedmiot i nauczyciel w szkole to...
-Nie mam najgorszego przedmiotu. Ani nauczyciela ;)

NOMUNUJĘ: 

MOJE PYTANIA:
1. Masz zwierzę?
2. Ile masz lat?
3. Co byś wzięła na bezludna wyspę?
4. Co jest twoją inspiracją?
5. Lubisz oglądać "VIVA"?
6. Czy lubisz panów z One Direction? Jeśli tak to za co?
7. Twój wymarzony partner?
8. Jak masz na imię?
9. Wolisz rower czy rolki?
10. Jak spędziłabyś wolny dzień, z którymś z chłopakow z 1D?
11. Twoje motto to? 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze .xx
To naprawdę dla mnie wiele znaczy