środa, 29 maja 2013

Liebster Award (3)

To już moja trzecia nominacja i jestem w niezłym szoku. Dziękuję .xx
Nominowała mnie:

1. Ulubiony blog?
-Kilka jest moich ulubieńców. 
2. Lubisz myszy?
-Komputerowe tak :D Ale takich zwierzątek nie. Brzydzę się -.-
3. Miałaś już ospę?
-Tak miałam i nie chciała bym mieć jeszcze raz. Brr..
4. Masz twittera? Jak tak to podaj ;)
-Mam, ale wolała bym trzymać go w tajemnicy ;)
5. Masz przyjaciółkę?
-Tak mam.
6. Jesteś zdrowa czy chora?
-Zdrowa ;)
7. Chorujesz na coś? (np. astma, białaczka itp. )
-Nie. Jestem zdrowa.
8. Ulubiony sport?
-Siatkówka.
9. Jaki przedmiot w szkole idzie ci najlepiej?
-Wszystkie idą mi dobrze ;)
10. Ulubiona aplikacja na telefonie?
-Nie mam ulubionej. 
11. Z jakiej sieci masz telefon?
-Plus. 

NOMINUJĘ:  

MOJE PYTANIA: 
1. Masz chłopaka?
2. Masz tatuaż?
3. Czy chciała byś zamieszkać w Londynie?
4. Ile masz lat?
5. Dlaczego własnie opowiadania z One Direction?
6. Który chłopak z 1D mógł by być twoich chłopakiem? Dlaczego?
7. Jakie jest twoje motto życiowe?
8. Co by zabrała na bezludną wyspę?
9. Jakiego kolor jest twój pokój?
10. Kolor twoich włosów?
11. WAKACJE to... ? (dokończ) 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze .xx
To naprawdę dla mnie wiele znaczy